עיצוב בית מודרני חם

עיצוב בית מודרני חם

כל אדם מעוניין להגיע לביתו בסופו של יום ארוך ותובעני ומיד כאשר הוא נכנס לבית, להרגיש את תחושת החמימות הנעימה של בית. בעוד שישנם אנשים שמאמינים שרק סגנון העיצוב הכפרי יכול להעניק לבית אווירה חמימה, נעימה ומזמינה, חשוב מאוד לדעת שגם עיצוב מודרני יכול להעניק את אותה החמימות. עיצוב מודרני של בית לא חייב להיות קר ומנוכר. כיום, באמצעות בחירת אדריכל בתים פרטיים מנוסה ומקצועי בתחומו, ניתן להגדיר מראש כי אתם מעוניינים שהבית יעוצב בסגנון מודרני ויחד עם זאת ישדר חמימות והאדריכל יבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא תקבלו כמה טיפים טובים עבור עיצוב בית מודרני חם.

סגנון עיצוב מודרני- קווים לדמותו

בטרם נעסוק בשאלה כיצד ניתן ליצור סגנון עיצוב בית מודרני חם, כדאי להבין מהו בכלל הסגנון המודרני. סגנון עיצוב מודרני התפתח בשנות השלושים של המאה הקודמת. מדובר על סגנון על קווים ישרים, עיצוב נקי, פונקציונאלי ובעל מראה מינימליסטי אשר מאופיין בחומרים שונים כגון: זכוכית, נירוסטה ועוד. הצבעים השולטים בסגנון עיצוב זה יהיו לרוב: לבן, שחור ואפור והתאורה לרוב תהיה תאורה שנבלעת בחלל ומציעה פסי אור. על אף שלכאורה סגנון עיצוב מודרני משדר קרירות, בבחירת אדריכל מקצועי תוכלו להפוך גם את הסגנון המודרני לחם ומזמין. עיצוב בית מודרני חם מתחיל החל משלב בניית הבית, כאשר כדאי מאוד להשקיע בחזות הוויזואלית שלוב אבן בקירות שיכול להעניק מראה ייחודי, בתכנון החללים בצורה נכונה ועוד. תמיד מומלץ להוסיף עוד צבע לעיצוב בנגיעות.

טיפים לסגנון עיצוב בית מודרני חם

הנה כמה פרמטרים שיכולים לסייע לכם ליצור את המראה המודרני החמים שאתם חפצים שיהיה בביתכם:
ראשית, כדי לחמם בית צריך אווירה נכונה. אחד השימושים של תאורה כיום הוא יצירת אווירה. תאורת אווירה או תאורה שתפקידה הוא להדגיש אובייקט מסוים כגון: תמונה, פסל או רהיט, היא תאורה אשר יש לשלב בבית בעיצוב מודרני. ניתן להחליט האם התאורה תהיה דקורטיבית, נסתרת או על קיר או האם היא תהיה גופים שיורדים מהתקרה, אך חשוב מאוד להקפיד על תאורה רכה ונעימה אשר תיצור אווירה רגועה שתחמם את הבית כולו. תאורה לבנה אינה מתאימה ליצירת תחושת חמימות בבית ועל כן בחרו בתאורה בגוון אחר, מומלץ בגוון בצבע לבן חם.

לגבי צבעי הקירות, הצבע הלבן בקירות משדר אלגנטיות, ניקיון ותחושה של פתיחות וגודל בחלל אך לא פעם הוא גם יוצר תחושה של סטריליות. לכן, כדי ליצור את המראה החמים המבוקש לכם, כדאי מאוד לבחור בפלטת צבעים נעימה ורכה יותר מלבן. ניתן לבחור בלבן עם נגיעות אשר שובר את הצבע הלבן הסטרילי והקר.
אחד מהחומרים שיוצרים חמימות בבית הוא עץ. על אף שמדובר על סגנון מודרני ולא על סגנון כפרי, עדיין ניתן לשלב את העץ באזורים שונים בבית. ניתן לשלב אותו כמשטח במטבח, חיפוי קיר, ספרייה או כקישוט. העץ לא חייב לשלוט על כל הבית, אך נגיעות של עץ בהחלט יעשו את העבודה. רצפת עץ / פרקט יכול לחמם מאוד בית מודרני ונקי.

מומלץ לשלב בבית טקסטיל כגון שטיח ווילונות. כיסוי הרצפה עם שטיח נעים הוא דרך מצוינת להוסיף חום ונוחות לבית. ניתן למצוא כיום גם וילונות וגם שטיחים במגוון רחב של סגנונות ועל כן, אין ספק שניתן

אם יש לכם גינה, כדאי מאוד להשקיע בצמחייה דקורטיבית ויפה. פרחים וצמחים בגינה יכניסו לבית גוונים טבעיים ויפים של הטבע ויעניקו לו תחושה של חום ואווירה טובה. גם החלל המשעמם והקר ביותר יכול לקבל צבע מגינה פרחונית וצומחת ולדאוג לחבר בין החוץ לפנים – בין הבית לגינה.
עיצוב בית מודרני חם בהחלט אפשרי כיום וכל שעליכם לעשות זה לבחור במתכנן הנכון, שיביא לידי ביטוי את סגנון העיצוב המבוקש לכם בכל שלב של תכנון הבית.

שיתוף:

עוד יעניין אותך