עיצוב חצר בית פרטי

עיצוב חצר בית פרטי

אם רכשתם בית פרטי או שאתם כבר בעלי בית כזה, המאמר הזה בשבילכם. עיצוב חצר בית פרטי היא נדבך חשוב מאוד בבית ובעיצוב שלו. חצר בית פרטי היא למעשה המרחב המחבר בין הפנים לחוץ, ומאפשר להיות בבית ובחוץ גם יחד. עיצוב החצר חשובה גם למען האסתטיקה של הבית אך גם למען ההנאה שלכם בישיבה בחצר.

תכנון ועיצוב חצר בית פרטי

חצר בית פרטי הינה מרחב חשוב בבית, כשהיא משלבת גם מרחב של נוחות של ישיבה בחוץ וגם המשך עיצובי לבית עצמו שיכול להשפיע מאוד על נראות הבית. כך במיוחד אם הגינה הינה קדמית. כשמדובר על בית פרטי יוקרתי, חשוב מאוד העיצוב של החצר, כך שתתאים למכלול הקונספט העיצובי של הבית. בית פרטי יוקרתי, כמו דורש חצר יוקרתית שתשדר מבחוץ את הווייתו ומהותו של הבית כמו גם תהיה מרחב קסום עבור באי הבית.

החצר כקונספט עיצובי של בית פרטי

החצר של בית פרטי יוקרתי היא אם כן חיבור הפנים עם החוץ ועל כן חשוב שהעיצוב של החצר יתאים לקונספט העיצובי של הבית וימשיך אותו, כמו יוטמע בו, וזאת תוך מתן תחושה של זרימה טבעית ותמונה שהיא מקשה יוקרתית אחת גדולה ושלמה. כיצד אם כן יוצרים חצר כזו? הנה כמה נקודות חשובות:
בחירה והתאמה של אנשים מקצוע – חשוב לבחור צוות של מעצבי פנים ומעצבי גינות, מקצועיים ומנוסים. עדיף לבחור צוות אשר היה מעורב בעיצוב הבית עצמו אך ניתן לבחור במתכננים מנוסים אשר יודעים לבצע את כל ההתאמות הנדרשות ולהשתמש בחומרים איכותיים במגוון עיצובים – שניתן יהיה לתחזק וישתלבו עם עיצוב הבית והגינה.
צוות גינון מקצועי – חשוב לבחור בצוות גינון מקצועי ומנוסה אשר ידע להקים גינה לתפארת, שתענה על הרצונות והצרכים של בעלי הבית הפרטי, וכמו כן להחזיק את הגינה ירוקה ופורחת לאורך זמן.
עיצוב החצר לצרכי בעלי הבית – בעלי בית פרטי יוקרתי, סביר שתרצו להוסיף לחצר אבזור ועיצוב איכותי שיתאים לצרכים שלכם. למשל, פינת אוכל מעוצבת, גריל אבנים המחובר לקיר, ואולי בכלל בריכה שתפנק אתכם ואת האורחים שלכם. ניתן להוסיף עיצוב של מרפסת שמש מקורה לצד חצר חיצונית.
● מאווררי תקרה, הכנה לחימום חוץ גז או חשמל, מטבח חוץ, פינת אש / מדורה למגרש גדול, ג'קוזי גינה.

עיצוב החצר והוספת אלמנטים

אם הגעתם לשלב של עיצוב חצר בית פרטי יוקרתי, תרצו בוודאי ליצור חצר שהיא גם יפה ומרוממת את הנפש אך גם מפנקת ומשרתת את צרכי בעלי הבית הפרטי. כך למשל, רבים בוחרים להוסיף בריכה אל החצר, דבר שמשדרג את הבית לאורך זמן, לא רק עבור בעלי הבית, אלא מעלה את ערך הנכס כולו, ומעבר לכך מעביר מסר של יוקרה. אין ספק שבריכה בבית יכולה לשמש אלמנט עיצובי מפנק ונחוץ לאורך זמן, במיוחד אם מדובר באזור שאינו מרכזי או נגיש למרכזי פעילות ציבורית. מעבר לבריכה, מקובל להוסיף לחצר אלמנטים ייחודיים נוספים. במידה וישנם ילדים בבית, ניתן להוסיף מגרש משחקים. במידה ומדובר במתבגרים, מקובל להוסיף מגרש כדורסל או קט רגל, בעוד אם מדובר במבוגרים, ניתן להוסיף פינת מיני גולף או פינת כושר. זאת לצד פינת אוכל יפה לאירוח. אוהבי הבשר נוטים להתקין בקיר גריל קצבים לאירוח ארוחה בשרית משובחת. החצר אם כן היא מרחב לא מבוטל בבית, שיכול לשמש אתכם, בעלי הבית הפרטי היוקרתי להגשים חלומות שאחרים יכולים רק לשאוף אליהם.

מומחים בעיצוב חצר בית פרטי יוקרתי

שירלי דן, משרד אדריכלים בשרון, מומחים בתכנון בתים פרטיים יוקרתיים עם ניסיון עשיר של שנים. אנו נתכנן עבורכם גם את חצר החלומות שלכם, בעיצוב שמתאים רק לכם ולסגנון הבית הפרטי שלכם, ישדר יוקרה ויאפשר נוחות מירבית, לחצר שלא תרצו להיכנס ממנה.

שיתוף:

עוד יעניין אותך