עיצוב בתי יוקרה - אדריכל יוקרה - אדריכלות יוקרה

אדריכלות יוקרה - עיצוב בתי יוקרה

ממשרדי האדריכלות המובילים בישראל

שירלי דן היא מנהלת משרד סטודיו לאדריכלות ועיצוב הפועל מאז 1998. מאז היווסדו הפך משרד אדריכלות בשרון 'שירלי דן' לאחד המשרדים המובילים באזור השרון ונחשב כיום לאחד המשרדים מובילים בארץ. מאות וילות מפוארות תוכננו על ידה וניבנו בהרצליה פיתוח, כפר שמריהו, אבן יהודה, תל מונד, רישפון, קדימה, צור משה, סביון, כפר סירקין, רעננה, כפר- סבא, הוד השרון ושאר יישובי השרון, יותר מ- 250 חנויות בכל רחבי הארץ, סוכנויות רכב יוקרתיות, גני אירועים ומעל הכל מאות רבות של לקוחות שהפכו לממליצים נלהבים ומהווים בכך את הפידבק החשוב ביותר.

וותק רב בתהליכים של תכנון וילות ועיצוב מגורי יוקרה

לשירלי ניסיון מוכח ושנים רבות של וותק בתהליכים של תכנון וילות ועיצוב וילות יוקרה, משרדים ופרויקטים מסחריים, רשתות קמעונאיות, מכוני ספא, אולמות תצוגה וגני אירועים ובניית קונספט עיצובי וזהות תאגידית (Corporate Identity לרשתות מסחריות).

 

אדריכל יוקרה – תהליך תכנון חווייתי וגיבוש הסגנון האישי

תהליך התכנון והבניה הוא תהליך מורכב, בעל משמעות גדולה מאוד, הן ברמה הכלכלית והן ברמה הרגשית. ככל שהלקוח יחווה תהליך חיובי ומהנה כך התוצר הסופי שלו יענה באופן אופטימאלי יותר לדרישותיו, רצונותיו וחלומותיו.

תהליך העבודה המיוחד שבנתה שירלי דן מאפשר לשתף את הלקוח ולהעניק לו את ההזדמנות להיות מעורב. התהליך מתחיל בהיכרות מעמיקה של הלקוחות. במהלך התחקיר, הסגנון, ההרגלים, האהבות והמנהגים, משתלבים כולם ומקבלים ביטוי ברמה התכנונית. החל מפרויקטים של בתים פרטיים ועד תכנון וילות יוקרה, חשובים במיוחד הליווי הצמוד ותשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר.

התחקיר מתחיל ברבדים כלליים יותר של המשפחה כיחידה, ובהמשך עוברים חלל חלל בבית ולומדים את ההרגלים של בעליו.

תכנון בתי יוקרה – הפרוגרמה ובחירת הסקיצה הסופית

כך מתגבשים הכיוון לתכנון והסגנון העיצובי. בתום השלב הראשון בתהליך מתגבשת הפרוגרמה, מתקבל כיוון מדויק יותר לתכנון, אותו מתחילים לפתח, ובסופו של התהליך נבחרת הסקיצה הסופית. הלקוח חייב לחוש שהפרוגרמה מתאימה לצורכי המשפחה, להיות מחובר בנימיו, לסקיצה הנבחרת. עליו להבין אותה, לאהוב אותה ולחוש עמה בנוח.

תכנון וילות ועיצוב מגורי יוקרה – מה כולל התהליך האדריכלי?

עבודה מול בעלי מקצוע מומחים בתחומם

עבודת האדריכלות כוללת את התהליך כולו, החל משלב התכנון המוקדם, דרך קבלת כל אישורי והיתרי הבניה, יצירת תוכניות עבודה מפורטות, יציאה למרכז קבלנים, במהלכו ייבחר הקבלן שיבצע בפועל את עבודת הבניה, בניית תקציב מוגדר (במידה והמשרד עושה את עבודת ניהול ופיקוח פרויקט הבניה), יצירת תיק מפרטים המכיל פריסות מפורטות של כל חלקי הבית, כך שלא יוותרו סוגיות שאינן פתורות לפני תחילת הבניה, ובסוף התהליך, מבצעת שירלי את השופינג עם הלקוח. השלב בו נבחרים חומרי הפנים והמוצרים לבית. התכנון האדריכלי הוא שלב בתהליך הבניה של הבית, אך כמו כל שאר השלבים, הוא נשזר לאורך כל התהליך.

קיימת חשיבות גדולה מאוד לעבודת צוות הרמונית, שתאפשר הבנה וסנכרון מלא וזאת תובנה חשובה על פיה פועל הסטודיו. אדריכל בתים פרטיים יוכל לעשות עבורכם עבודה טובה, אנחנו נוכל להפוך אותה ליוצאת מן הכלל!

מעבר לצוותים האורגניים, פועל הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים מול מיטב היועצים בתחומי מיזוג האוויר, אינסטלציה, חשמל ושאר התחומים הקשורים לבניה. המעטפת שמקבל הלקוח הנה מעטפת הוליסטית, היודעת לנהל פרויקט מסונכרן, איכותי, העומד בלוחות זמנים ומצליח לענות באופן מושלם על המאוויים, האהבות והצרכים שלו ושל משפחתו.

למה לחפש אחר אדריכל יוקרה עצמאי כשאפשר לפנות לסטודיו אדריכלות איכותי ומוביל?